Beklagar mig lite

Känner mig superdålig. Ont i huvet och i halsen. Men den värsta
värken kommer ifrån magen. Mår illa och känns som om jag ska
ha en hink brevid mig resten av dagen. Tryckte i mig en liten Micro
pizza. Knappt så jag fick i mig den. Men jag tänkte att kanske jag
hade lite magont pågrund av det. och nu fick jag ju lite energi.

Köpt riktig coca cola men kan inte ens dricka det. Nu vet jag att jag
är riktigt sjuk. Försöker vila upp mig så mycket jag kan. Tittar på filmer
och läser. Men idag var jag även tvungen att handla mat så det var bara
att kolla busstider o sen sätta sig på bussen och åka iväg. Kände mig duktig
att åka iväg fast jag är lite dålig. Men kom på att jag en annan gång för ett
halv år sen åkte ner. Minns att jag såg suddigt och undrade om jag hade
hamnat på den hållplats jag skulle. sen yrade jag runt till affären.
 
Handlade det jag skulle o åkte hem. Proffsigt gjort att åka och handla
med 39,5 i feber och klara komma hem. Men bor man ensam så gör
man och bor man 7 km till närmsta affär så är det som det är. Men den
här gången var det inte lika illa. Fast nu när jag kom hem och tog tempen
så har jag feber. Det var nästan så att jag började gråta. Orkar inte vara
sjuk. Det tar så mycket på krafterna. Jag bara bönar och ber att jag inte
fått vinterkräksjukan. Men som sagt så var jag och handlade mat idag.

så nu har jag mat hela helgen, ska bara tvinga i mig den. Och så köpte
jag självklart Cola. En annan viktigt inköp idag var en julkalender..

okey.. jag VET att jag är 14 DAGAR SEN!! Men nu har jag en iallfall...
Men får inte heller i chocklad i magen... jag mår illa =( Och nu fryser
jag också. Men jag ska nu vila och se på film. Ska bli frisk till på måndag.

Det har jag redan bestämt mig för!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0