Den gyllene måsen

Jag vill ha COLA!! *skriker* Jag klarar inte längre. Får ju abstinens!!
Och kylskåpet är helt tomt... :S äppeljouicen är för gammal. Precis som
allt annat ensamt där inne. Har ingen mat ju!! Blää. Jag vill ha Mcdonalds!!



Fast jag ska dit nästa vecka. Det har jag bestämt. Kanske inte är så
normalt att planera att man ska till mcdonalds, eller som Desa kallar
det "Gyllene Måsen" (M:et). Men planerar att jag ska dit iallafall. Har ju
fan inte fått hamburgare på en och en halv månad!!! Det är rätt illa :S

*läääääängtar* Ska bli skönt att göra nått. Kommer att tvinga ut mina polare
på en massa. Har överskotts energi som ligger o väntar i mig... Ska flumma
runt i hela Norrköping,och göra bort mig. Det är min planering för nästa helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0