Size Zero

Igår när jag blev hämtad blev jag genast nerskjutsad till
Mcdonalds. Blääää.. var inte så värst sugen nu när jag gått ner.
Men på nått sätt var det de jag ville!! Älskar ju Mcdonalds!!

Fick bilderna från plåtningen. Några bilder blev väl okey.
Så tog med en här. Några finns på Lunarstorm också.

Igår var det iallafall Kulturnatten o jag och Emmi flummade
runt lite överallt. Vi såg också Hannah sjunga. Jätte fint var
det!! Hon är verkligen jätte duktig!! Men så flummade vi
efter saker på stan. Så mycket att se, men endå så lite se
värt att se... Så det slutade med att vi gick på bio.

Är nästan överlycklig. Har nästan Size Zero!!

Size Zero:
Byst : 58 cm
Midja: 81 cm
Höft: 86 cm

Jag:
Byst: 76 cm
Midja: 59 cm
Höft: 80

Det är jätte nära!! =D



bilden ifrån plåtningen i förgår...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0