Fredag - Otten!!

I fredags blev det Otten med Tessie och Beckis!! Vi förfestade hos
mig med dricka och Kareokee, vi hade så kul att vi inte märkte hur
tiden rann iväg. Sen åkte vi till Otten och hittade en massa roliga
figurer. Det är sjukt hur mycket man kan hinna med på en enda kväll
och allt kul man kan göra!! Tessie och jag tog fram våran charm och
lyckades öppna ett dansgolv en halv timma tidigare...

Vi klev in och bartenderna klappade händerna och sjöng för att vi skulle
dansa för dom.. Strax därefter slet fotografen oss till en vägg o vi blev
fotade... han började babbla en massa om NT men vi HOPPAS att han
bara drev med oss!! Vi studsade tillbaka till Beckis som hade hittat ett gäng...

Så Tessie och jag sprang ner till våningen under för att komma till våran
gömda dricka i buskarna... Men det var kört eftersom man inte kommer
ut förrens efter 1. Efter att snackat och charmat garderobs killen men inte
fått samma resultallt med vakten Emil.... så sprang vi upp igen. Men vi
lyckades få ett gäng grabbar upp. De fick slåss om våran uppmärksamhet
med andra gäng som vi hade fått efter oss...


 Jag, Beckis och Tessie förfestar hemma hos mig =)



Vi fick till sist komma ut till våran dricka då den envise vakten Emil släppte
förbi oss... Det blev dans, flört, och tårar.......Tack Tjejer för en underbar kväll!!



Tessie du är underbarast!!
Älskar dig av hela mitt hjärta!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0