Happy birthday

*gäsp* Jag är sjukt trött idag. I natt sov Tessie och Isabelle hos mig
och vi hade det mysigt. Det är alltid så mysigt att ha er i närheten
sötnosar. Vaknade sjukt seg idag och som vanligt har man drömt de
mest konstigaste drömmarna man kan drömma!! Men Issa och jag
tog oss ner till stan. Hamnade inne i Make Up Strore och jag har provat
glitter i alla färger. Slutade att hela ansiktet såg ut som en diskoboll.
Hade även fått glitter på tröjerna och på väskorna.



Så jag var helt lagom festklädd när jag åkte hem till Joppe.
Min lillebror fyller 12 år. Grattis sötnos!!!!! love you.

Så nu har jag ätit en veckas matförbrukning av tacos..
och det enda jag vill nu är att gå i ide.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0