Helg igen

 

 

Veckan gick väldigt snabbt och redan helg!! Sov hos Jen i natten till
fredagen så var lite halvt stressad sen när jag skulle hämta Ellie på
tågstationen, Men jag hann iallafall i tid. Men jag yrade runt i 5 minuter
och trodde jag tappat bort henne!! Men jag hade bara tagit lite fel på
tiden tror jag. Sen åkte vi hem o lämnade prylarna... Men på bussen
kom det sjukaste personen någonsin!! En blottare som hela tiden tog
fram sin och visade sin sak för halva bussen!! sen knäppte han byxorna
o sen åkte den fram igen.. säger bara: IIIUUUUUUUUU!!

fått typ mardrömmar *spyr*!! Men sen åkte vi in till stan och köpte
mat och lite dricka till kvällen. Men det blev inte som vi hade tänkt
oss så vi hade bara myskväll o sen däckade vi tidigt.. Dan efter kommer
Emmi och bärättar sjukaste saken. Att våran gamla lärare ringt upp henne
o snackat med henne o bett om mitt nummer.. Slutar sen att jag även
snackar med honom. Ganska flummigt egentligen... Sen kommer Tessie
och Ellie drar iväg till Martin. Jag och Tessie ser på melodifestivalen innan
vi senare drar in till stan och yrar runt oss till vi hittar partyt till slut.
Kvällen slutar på Hugo och blir en trevlig kväll!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0