På sista tiden har allting hänt...

Ny stad, nytt liv, nytt allt...

Den här månaden har jag hunnit med en hel del. Har jobbat mycket.
Men har nu också fått nytt jobb så står nu mellan två jobb och är mer
förvirrad än vanligt. Förra helgen var Ellie här och självklart hamnade
vi på palace, Då var det jag, Ellie, Emma och Emmi och senare kom
även Petra, John, Jonas och gänget... Vi festade och yrade runt som
vanligt och natten blev lyckad.

Igår kom Issa och Tessie över. Tessie fyllde 18 år igår så det blev
en myskväll.. Bara lilla Sophie som fattades där. Grattis sötnos!!
Älskar dig <3 Blev mycket snack om den kommande helgen som
kommer att bli otten på fredag. Tessie och jag har snackat om den
dagen i flera år och i helgen kommer det alltså att hända!!



Idag skulle jag åkt in till honom men är så sjukt trött och kommer inte
riktigt dit. Sist var jag den enda som snackade hackande engelska medan
alla verkade ha bott där börta... Vilket de har gjort!! Jag har alltså en ursäkt
för att prata dålig engelska!! Verkade inte göra nått iallafall. och Dominic
älskade min svenska imsevimse spindel låt :P

men orkar inte åka nu.. Får bli en annan dag.

Ikväll blir det mys och tröst kväll för två lesna brudar...Vi har redan
bunkrat upp en massa gott. Nu är det bara att vräcka i sig det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0