Borttappad busskort!!

Ellie ringde och berättade den chockerande men den super roliga nyheten!!
Jag tycker fan det är Coolt!! Jag vill också att det ska hända en jätte stor
grej i mitt liv!! Skulle sen in till stan och va med Jennifer när hon kollade
efter nya solbrillor och skulle också invänta samtal från Emmi...

Men när jag sätter mig på spårvagnen är mitt busskort helt borta!! Jag får
totall panik!! Busskortet är ju värt 570 kr... Men jag hade tur att jag kunde
åka gratis till stan. Med en stor sten i magen om jag tappat busskortet på
hållplatsen... går jag och Jen och letar efter ett par solbrillor.




Sen ringer Emmi och säger att vi får ses en annan dag. Sen till slut hittar
entligen Jen de perfekta solbrillorna. Jag tycker de var superfina gumman!!



När vi är på väg ut ur stan hamnar vi plöstligt i en strejk!! Precis mitt i =S
Vi går självklart fram till bordet o kikar... och vi samlar på oss: läppbalsam,
pins,pennor och kondomer =D Sen får jag en bussbiljett av Jen och en glass..
 

Tack gumman för allt!!! Förlåt för att jag var jobbig idag för det där
med busskortet =( Men när jag kommer hem sen hittar jag busskortet
vid telefonen... Jag hade tydligen stoppat ner det i väskan men sen tagit
upp det innan jag gick för att ha det i handen.. Och så glömmer jag det
hemma och får totall panik. Men skönt att ha det tillbaka!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0