Dags att tänka om

Blir nog nystart för mig. Allting är en enda röra men:
"Efter stormen står jag fortfarande kvar!!"
Så det är bara att bita ihop och tänka om.

Jag sitter fortfarande och klagar på min solbränna.. JA!! DET GÖR
ONT!! och speciellt snyggt är det inte heller... Känner mig redo för
kräftskiva men är rädd för att blandas ihop med dom =S

Men det är fler här i huset som verkar ha bytt skepnad. Lisa tror
hon är nån slags ko och går runt och betar i trädgården efter gräs.
Men helst ska det va torrt gräs... Tror hon åt gräs ute på tomten
i en halvtimme... Sen la hon sig ner och kisade mot solen i en kvart.

Är det normalt för en hund??


Kommentarer
Postat av: Norah

Aww så sööööt! :3

2010-12-15 @ 21:21:17
URL: http://nnorah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0