Helg igen

Igår var en black day. Vet inte hur jag ska lösa det men jag hoppas
att det fixar sig. Skönt att få en ny intervju iallafall. Det är bara att
hålla tummarna!! Fixade iorning lite trädgården igår. och senare på
kvällen så spelade jag och Joppe stora plocke pinn. Tror nog att jag
fått blåmärken efter att de stora pinnarna rasade ner på lilla mig.


Morgonen började med en jogging tur. Nu ska folk inte ha så höga tankar
om mig att jag är en hälsosam och tränar. Nepp, saken var den att Joppe
hittade inte sitt busskort i morse... Men sen när han gick så kom det där
busskortet fram... Det var bara för mig att dra på mig mjukisbrallor och
springa efter. Blev inget landet idag. Är som sagt både barn och hundvakt
den här helgen. Kan bli skönt, behöver kanske det just nu efter allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0