Kort lös

Igår så försvann både buss kortet och visa kortet... Jag hoppas att
någon snäll människa lämnar över det till polisen... Hoppas kan jag
ju iallafall!! Tackvare att mina kort är borta så får jag gå en hel del
till fots. Intalade mig själv idag att det var bra. Att jag blev brun...

att mitt hår blev blondare... Men jag var lika sur för det!! Men jag har
en evig följeslagare med mig nu för tiden!! min vattenflaska med citron i.
Så man kan säga att jag med ovilja har gått och blivit hälsosam av mig!!



Gick lite på stan idag med Issa och sen träffade vi även Beckis. Självklart
ska det vara SUPER REA!! när jag inte har några pengar. Inte ens mitt visa
kort.. självklart finns det då Björn Borg linnen för 10 kr... Det är helt tragist!!

Men nu är jag iallafall här hemma hos mina tre.. eller fyra.
kanske snarare fem Bastholmare. Mysigt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0