lösmage och kolla på babykläder

Igår blev det skräckfilm med Emmi. Riktigt läskig film sådär så att
man vill ha ljuset tänt sen... Nästa skräckfilm var mer en plåga att
se... Riktigt dåliga skådespelare och B Film!! Den byttes sen till 13
snart 30 som fick mig att inse att jag inte är liten längre.




Och jag som har så mycket kvar att göra innan jag blir sådär tråkigt
vuxen!! Men jag och Emmi kom överäns om att skriva en lista på de
saker vi måste göra!! kommer vara allt ifrån att gå med stora magar
nere på stan o kolla på barnkläder och låtsas vara hög gravid till att
vara en riktig super diva!! Tack o lov att man inte har hunnit bli 30 än!!



Idag ska jag på jobbintervju och jag hoppas att det kommer att gå
superbra!! Jag är inte speciellt nervös och tar det som det kommer.
Jag har varit på många arbetsintervjuer förut så det är inget nytt.

Jag får göra allt jag kan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0