Vilse bland industrier..

Vill ännu en gång hedra Solen!! Älskar den!! Den gör mig både
gladare och att jag får mer energi. Vaknade tidigt i morse o la
mig i soffan ute på balkongen. Japp ni hörde rätt. Jag har stallt
ut en soffa på min balkong som jag kan ligga o sova o sola i =)



mycket skönare att ligga i en soffa på balkongen än i en hård solstol




Sen började jag vandra bakom polishuset och leta efter Malmstadens
huvudkontor. Fattar inte att det ska va så svårt att hitta byggnaden.

Jag började yra bort mig bland en massa industrier. Efter ca en
halvtimma började jag fråga folk eftervägen men ingen verkade
veta var Malmstaden fanns. Endel viste inte ens vad det var =S

Till slut efter en timma sa en som jobbade på en bilverkstad vart det
låg och pekade vägen... Men blev iallafall brun att gå runt och leta =P

Lämnade in papper på socialkontoret och gick vidare till infoteket och fick
information där. fick en massa bra telefonnummer som jag ska ringa imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0