Helgen entligen här!!

I morse var jag på arbetsintervju och jag hoppas att det gick bra.
Kände i alla fall att jag gjorde mitt bästa så jag är nöjd. Måste säga
grattis till Nathalie som fick ett jobb på matkompaniet!! Det är du värd
gumman!!!! <3 Sen åkte jag hem och hämtade en massa papper som
skulles lämnas in. Fick en lapp som jag ska ha för att hämta ut min medicin.

Men när jag kommer till apoteket så säger dom att den medicinen inte
finns mer. Kul. Det var faktist en specalist läkare som skrev ut mitt recept!!



Finns det nåt här i sverige som samarbetar med varanndra????!!
Så jag var tvungen att åka till vårdcentralen och tänkte lämna ett
medelande till Vuxenpsyk avdelningen. Men det fick jag inte.

Jag är tvungen att ringa dom på måndag. Det spelar tydlingen ingen
roll om man inte har en telefon eller inte. Det ännu skumare är att jag
SKA lämna medelande där om nått blir fel. Jag hoppas verkligen folk får
sparken på måndag... Man kan alltid hoppas. Men sen mötte jag mamma
på stan och hontröstade mig med en massa choklad. Det behövdes!!

Ikväll ska jag och Emma se på film och käka en massa. Ska
bli skönt att hitta på nått. Det blir en massa mys!! Min lille Gucci
kommer också få vara med i lilla myspartyt. Då får han också
träffa sin mamma och pappa. Undrar om hatter känner ingen
sina föreldrar och ungar efter ett tag... Men det återstår ju att se.





På lördag ska min Underbara Tessie komma till mig och sova över.
Jag älskar dig så otroligt gumman att det knappt går att beskriva.
Du är det finaste som finns och du kommer alltid att vara i mitt hjärta!!
Vi ska också ha det mysigt och ha det superkul!! För det har vi alltid!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0