Torsdag :P

Jag börjar äntligen bli människa igen!! Idag var jag på en
fejk arbetsintervju och det gick väldigt bra!! 90% var
superbra och 10% behövde jag jobba lite mer på.

Kul att träna lite sånt :P Har också ändrat om mitt personliga
brev men måste fixa det lite mer. Jag verkar vara lite ego där.

Visst ska det handla om hur bra jag är. För det är jag :P men
jag borde nog tona ner det lite. haha. Jag har också sett på
film idag "JAG AB". Passar bra till ego mig. Ska strax gå in på
lektionen o se mer av den. Har nämligen inte sett alla delar.



Tycker Kjell Enhager är en jätte bra föreläsare


Passande bra hittade jag en femma långt ner i väskan!! Blev helt
överlycklig. Så jag köpte en cola. Den kostar bara 4 kr :P Senare
idag ska jag och Emmi spana lite i stan idag. Hoppas jag får pengar
men det blir kul ändå om det inte skulle vara så.

Och sen senare ikväll ska jag och TessieVIP kväll på Cubus.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0