Dagarna går....

I lördags var jag med underbara Emma. Vi gick på stan och kollade
runt på en massa onödiga prylar. Hittade inte så jätte mycket men
köpte en super snygg tunika som jag ska ha på festen på lördag.

Annars så köpte jag bara kattmat eftersom min gam till katt äter 24
timmar om dygnet och hans mat alltid tar slut. Min lilla matgris :P
Men det är väl bra att han gillar mat så mycket. Lite dyrt bara ;)
Sen åkte vi till Emma och såg på film med en massa snacks och cola.

Men jag var tvungen att dra tidigt eftersom jag lovat lillebrorsan att äta
pizza och se på melodifestivalen tilsammans med honom. Vill tilägga att
Jonathan tyckte gubbarna med käpparna var urdåliga (EMD) och så kom
Jonathans kommentar när BWO var på scen :

"-varför är det massor med japaner som dansar där bakom??!!"

Men våran Favorit den här omgången?....... Molly Sandén.




Fast jag tycker fortfarande att Måns Zellmerlöw ska vinna!! :P På
söndagen kom mamma och pappa hem mycket tidigare än de skulle.
INTE bra.. joppe och jag hade inte hunnit städa :S men de verkade de
inte bry sig om.. Sen började jobbet som vanligt och veckan har gått.
Fast igår hände en sak som jag inte orkar ta upp här. Men idag har jag
varit ledig från jobbet eftersom jag skulle på möte. Kändes skönt att
göra någonting annat. Men från och med v 11 ska jag vara där måndag,
tisdag och torsdagar. Så då blir det bara jobb onsdagar och fredagar.

Sen senare idag åkte jag till Jennifer. Köpte pizza till mig själv.
Behövde lite tröstmat just nu efter allt som har hänt. Desutom har
jag haft en superjobbig huvudvärk idag så jag var tvungen att inhandla
Treo citrus. Vi har sett på film och det blir fler filmer :P vi BEHÖVER
humor i svåra tider... :) Vill tacka alla underbara pärlor att ni finns.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0