En måndag...

Var på möte på morgonen angående ät-teamet. Började stor tjuta 5
gånger!! Men nu vet jag lite hur det kommer se ut i sommar.
I morgon ska jag tillbaka dit för nu blir det halvdagar där 2 dagar i veckan.
+ att jag har lite mer inbokat angående ät grejen.

Idag var jag och Stephannie på en lägenhets visning. Jag hoppas verkligen
att Steph får den. Passade verkligen henne perfekt. Mannen som hade
lägenheten var verkligen jätte snäll och han skjutsade hem oss till stan igen.

Men nu är jag hemma igen. Hade verkligen tänkt att åka och träna ikväll men
får skjuta upp det till imorgon istället. Har nog mer energi då.




Så nu har jag vräkt i mig en jättegod röra med vitlöks klyftor tomat, rödlök
och yougurt. Äter alltid det när jag är sugen på nått. Jätte gott och nyttigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0