Hemma igen

Så nu var man hemma i stugan igen. Blev inte som jag planerade men skit samma.
Tobbe och jag var i alla fall ute med båten ute i stormen. Det var många och höga
vågor, och en våghals till pojkvän. Tror vi flög mer än vad vi åkte i vattnet.
Men vi övdelevde. Var helt blöt men vi åkte hem till hans mamma och värmde oss
och åt god mat och fikade. Är helt slut nu men Tobbe har fått för sig att han måste
ha en perfekt gräsmatta... Så ska slappa lite ensam framför tv:n...
eller ensam är jag ju inte.. Har alltid lilla Adolf hos mig...


Kommentarer
Postat av: Playmates Of Sweden

sjukt fin header ;D

2010-06-12 @ 20:29:33
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0