Lite sent.. men,men..

Sov hos mamma i natt. Hände lite saker igår...
Men i allafall. I morse fick min lillebror veta att min första riktiga tränings
dag började, så han gjorde frukost till mig: havre grynsgröt med frukt.

aww.. vad gulligt :)



Var hemma hos mamma halva dagen innan jag åkte hem. Var så mysigt att
umgås med brorsan och spela spel och sånt som vi gjorde när vi var små...

Men sen var jag tvungen att åka hem innan träningen började och jag åkte
ner till gymet. Klantiga jag glömde tränings kortet men eftersom jag har årskort
så behövde jag bara säga till i receptionen. Mötte upp Tessie där också.

Dagens träning blev Afrodans. Sjukt kul men riktigt svårt i början.
Men man lär väl sig så småningom, och man tränar verkligen rumpan :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0