Lördagen..

Sorry för dålig update men har inte ens varit hemma... Var och fiskade igår
med Tobias och grannen. eller ja fiska och fiska.. Jag överlät det åt männen!!
Själv tyckte jag det var mycket skönare att bara sola!! Jag älskar verkligen att
åka båt!! Det är så mysigt och härligt på något sätt. :)

Männen fick lite fisk som lilla Adolf fick...



Vi var hemma hos Tobias mamma och fick jättegod mat!! Hann väl se kunga bröllopet
i 5 min innan Tobbe skrek åt mig att vi skulle dra. (Han tycker bara vårat framtida bröllop
är intressant)... Bra det ju. haha. Men vi åkte hem och var bara hemma en snabbis innan
vi åkte till ett annat ställe. (Hemligt)...
Kom inte hem förrens sent på natten så vi däckade direkt i sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0