Så var det helg!!

Igår så var jag ju på studenten. Var lilla Issa som tog studenten.
Bilder kommer senare eftersom jag inte hade med mig kameran. Issa var
sjukt trött efter all festande under student veckan så hon tog det lungt under
kvällen och åkte hem till mig. Vi kollade på Sex and the City och myste med lite gott.


Idag tog jag en riktig sovmorgon... Vaknade inte ens när Tessie ringde
mig vid 12-tiden... Så tog det lugnt och packade iordning allt till helgen.
Sen åkte jag till stan, köpte med mig en sallad från Paus och åkte mot landet till
älsklingen. Så nu är jag här. Ska väl se på en film och mysa mig ner i Tobias famn.



Fick bli naturlig idag utan linser och löshår...
Fattar inte vad jag har gjort med tröjan :/

______________________________________________________________


Imorn åker vi förmodligen till vestervik och åker båt och är hos Tobbes
mamma. Mentar nog med mog datorn så bloggar mer då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0