Energi drycks beroende

Blev inte riktigt som planerat igår... Hade tänkt träna men hittade inte tränings
kortet och höll på att svimma hela tiden... Så till slut däckade jag i sängen.

Vaknade imorse och var så sjukt trött. Så jag tänkte gå till affären och köpa
energi drink för att pigga upp mig själv. Klädde på mig och satte på mig skorna
men somnade... Vaknade upp helt panik slagen och Stephannie kollade konstigt på mig att
jag låg och sov med skor och allt!! Klockan hade blivit 12 och jag var yr och trött så tog
mig till affären och köpte min energi dryck!! Träffade på Carro också.
Hon kände knappt igen mig. Inte konstigt såg ju ut som en zombie...


Men de här piggade upp mig




Sen åkte jag iväg till gymet. Blev ju ingenting igår... Men som vanligt har jag
noll koll och tittade på fel schema. Men jag körde några maskiner (de min tränare
sagt att jag ska köra). Sen solade jag emellan och körde Afro dans istället.


Veckans Problem

Har haft jätte ont i min fot nu i 3 veckor... Trodde det skulle gå över men
man är van att ha lite ont då och då när man går i hög klackat. Men det har
bara blivit värre och svullnat upp. Så ska testa någon infektions salva.
Sen får jag väg gå i lågplattade skor. har också investerat ett par tränings skor.



Får bli träningskor på gymet. Då sliter man inte lika dant på fötterna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0