volleyboll..

Glömmde sladd och allt till mobilen hemma!! Har inte ens min blå-tands
usb med mig... jag är så körd!! så blir inga bilder ifrån mobilen på hela
helgen!! Men tur nog har jag iallafall med mig kameran och minneskortet..

Hade tänkt att ställa in allting idag men det blev inte så... Blev lite sen för
att jag hade ät-teamet och möte idag... och sen yrade jag runt lite på annat håll..

Men till slut kom jag till parken och jag och Tessie, Issa och Sophie körde
lite vollyboll. Hur kul som helst. Vi måste göra det som vana tjejer!! ;)
Vi var totallt grymma och på nått konstigt vis råkade bollen alltid studsa
till killarnas vollyboll plan... Pinsamt!! men, men sånt händer.. haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0