Back home

Ja nu är man tillbaka hemma. Ute på landet igen. Är för tillfälet
utan telefon, och har inga pengar på mobilen.. Så kan bara snacka
med folk genom internet!! När jag tänker på det är det riktigt
tragiskt. Skulle internet dö, så skulle jag totallt bryta ihop!!
Och jag skämtar inte!! Jag måste flytta tillbaka till en storstad.



Jag klarar inte det här längre!!!! Jag kan inte bo så här. Jag måste
komma ut o få förorenad luft!! Måste ha nära till vänner, till stan,
till mcdonalds!! Jag måste få leva ett normalt liv!!

Igår var jag och brorsan hela dagen. Riktigt mysigt. Men om man
vill göra bort sig ska man låta brorsan skriva till folk på ens msn.
Det var inte så klokt tänkt av mig. Men vi hade kul iallafall. Och till
er stackare som fick skriva med Jonatahn ber jag om ursäkt.
Han är som han är.. Men jag älskar honom <3 Lovade honom
att komma tillbaka nästa helg och åks inlines med honom..
Sen har jag lovat att jag ska spela WoW,
Är ingen spelnörd men det är kul =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0