Liloh är på G


Nu när solen kommit fram mer ses jag mer i poolen.
Där kan man se mig liggandes på ett duntäcke med
en handuk på.. Håret invirvlat i en knut o stora solbrillor!!
15 tidningar utspridda, mp3n och mobilen liggandes vid min sida..

Skönt :D kan ligga där en heldag.. Jag o stephie har haft det riktigt
mysigt vid poolen och vi har fått mycket färg. Haha. speciellt stephies
knäskålar som blev illröda medans bennen förblev vita =D Fan va kul
vi hade åt det på kvällen. Fotade till och med mobiler o grejer..



älskar min pool



Tack gumman. Vi har mest varit hemma o tagit det lugnt. Älskar min
dator <3 Men annars har vi också hunnit vara i Nyköping o shoppat
och gått på bio. Men som vanligt blev det fest!!!! Som alltid, waaay.
fest på tullen o efterfest hos mig. o som vanligt händer allt. Men nu i
helgen har jag tagit det lugnt. Känner mig bakis idag. Sjukt med tanke
på att jag bara varit hemma o tagit det lugnt.. Fast kan ju va att jag
handlade mat och cola igår. sög i mig min älskade cola på 1,5 liter
ganska snabbt och blev pigg resten av natten. Somnade inte förrens
8 på morgonen. Jag är så supersmart!! =D blond!!

Många hemligheter i mitt huvud, men tänker inte avslöja dom här..

puss puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0