Nyttig utedag

Idag hade jag , Emmi och Jennifer picknick. Med kakor, päron
som blev mosiga och inte upp-ätna (kan förstå det!!), och självklart
3 liter coca cola!! Vi hade roligt.. men brun blev jag inte. Fast vi flyttade
 oss typ 500 gånger till solen. Det var som om vi var förföljda av skuggan!!
Kunde ju inte flytta oss nånstans förren skuggan var på oss efter 5 minuter.
Men bara på oss!! Inga andra!! Inte konstigt att folk är brunare än man själv
=D haha. Men vi håll vara miner och spelade kort och hade det mysigt..





Sen blev det ett riktigt tjejsnack om allt!! men inte på vilket språk
som helst.. Nepp!! Engelska skulle det va. Vårt "Game", och den
som råkade säga nått på svenska nån gång skulle ha stryk =P
Fast vi var snälla mot varann.. Men folk blev inte så glada när
de ringde till oss.. De verkade inte uppskatta våran "lek".. Men
andra uppskattade det mycket... Hade ett par grabbar som var
mycket upptagna med att sitta o stirra på oss och försöka förstå
vad vi höll på med!! Nått som vi själva inte ens vet ibland.




Sen åkte jag hem till Emmi bak på en cykel.. Det kändes...
Hade svårt att komma av cykeln.. Hade såååå ont i baken..
hahaha XD Efter det så klädde vi oss till vår jogging runda..
Jag såg inte klok ut.. svarta legins... En stor munk tröja med
ett långt linne (såg ut som om jag hade kjol på mig)... ett par
sockar under ett par alldeles föööör stora skor!! Snacka om snygg!!
mohahahaha. Tur att man inte kan se sig själv ibland.. Men vi gick
ut och sprang 2,5 km. Kände mig riktigt stolt och duktig efteråt.
Och igår åkte jag inlines med brorsan, vilket inte heller var en så
vacker syn. Men jag kunde!! Joppe blev riktigt förvånnad att syrran
kunde åka så bra ;) haha.



Men nu är jag hemma tillbaka till internet. som vanligt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0