spadag med emmi

Låg i sängen länge idag.. kom inte upp riktigt.. Varje
gång jag försökte bli pigg när jag vaknat, somnade jag
igen. Men till sist bestämmde jag mig för att gå ner och
se på film istället.. och ligga och mysa med vovven i soffan.

När filmen var slut så var jag lika trött. Men sen åkte jag till
Emmi och vi hade en mysig spa kväll!! Vi hade fotbad med
bad sallt.. och Ansiktsmasker med gurkor. Jag förstår mig
inte på gurkor!! Dom bara gled ner.. Även fast man låg ner..

Man fick verkligen kämpa för att ha dom kvar. Och det
svider i ögonen när man har det. Snacka om hälsosamt!!

Sen hade vi fingrana i saft från citron.. och smörjde in
naglarna med olivolja. m.m Skönt att pyssla om sig själv
ibland.. Vi hade det mysigt.. Även om båda var halvt döda..

Älskar dig gumman <3<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0