Galen biofilm och pedofiler på internet

Okey. här kommer mitt första inlägg!! Är för tillfället i Norrköping
och har precis sett på bio men underbara Emmi. Jag blev till och
med bjuden!! Problemet var bara att filmen var helt kass!!

Bland dom sämsta filmerna jag någonsin har sett... Om jag ska
sammansätta filmen så blir det:... hmm.. Kvinna men sin man och
hans dotter flyttar in till ett hus.. Grannarna (två kvinnor) är helt
galna, typ psykisk störda skulle jag tro.. Dom ängnar all energi åt
att bevara deras underbara trädgård. Dom har en unge hos sig men
han bor i ett träd och är ständigt hög på svamp(!) Men det verkar alla
i filmen bli... Kvinnan som har flyttat till nya huset blir bästa vän med
ena tjocka grannen som visar sig vara lesbisk och riktigt kåt.
Hennes man märker detta och uppför sig helt galen under hela
filmens gång.. Med andra ord.. Filmen är helt sjuk!!

Annars har jag varit och shoppat ramar till min bokhylla.
men kom då på att jag har ju inga foton!!? Får bli en liten
papparazzi och ta smygfoton på mina vänner... mohahaha :P

Visade också min lillebror Joppe hur man kommer in på blip,
så att han också kunde komma in i internets mörka värld.
Förklarade för mamma att sidan är helt ofarlig och att det bara
är folk i hans ålder + att han kan se hur gamla personerna är
som han pratar med, och att vi har gett honom ett annat namn
eftersom det är allra säkrast... Och att sidan är strängt bevakat
för alla jävla pedofiler.. Mamma lugnar ner sig och blir lite nyfiken
vad det är för en sida. Så vi går upp till Joppe för att visa...

Joppe får just ett medelande från en 11-åring.. där set står:
"vill du ha sex med mig?" Det var bara att visa hur man
blockar människor och försöka lugna ner mamma igen.
Varför har jag alltid den oturen?? .. det kan man undra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0