Fredag =D

Det blev kul. Men inte som vi hade väntat oss. Vi stressade
hela dagen med att åka in till Trosa o kolla runt.. sen väntade
vi i evigheter efter buss.... efter buss.. sen när vi kom hem
var vi tvugna att fixa fram två cyklar vilket inte var så lätt..
När vi sen skulle åka blev allt fel o bådas mp3 behövde nytt batteri..

Men sen kom vi iväg o drack lite på vägen.... Emmi öppnade
sin swirnoff med en sten.... mycket imponerande!!!



Men nån resturang mat blev det inte.. bara hamburgare med bröd o cider..
men den var grymt god ialla fall o billig :D Vilket vi tyckte var bra till slut.
Men dagen gick inte som vi ville på tullen men vi hade ialla fall askul o blev
förföljda av folk. Och emmis o min servett dans slår ingen!! helt oslagbar!!!!!
Sen blev det efterfest i en stor båt vid hamnen.. Försökte få Flanders och

Fredrik dit men det gick inte så bra.. Men sen flydde vi därifrån.. Jag har
i alla fall aldrig sett nån ramla i så många buskar.. mev kul hade jag :D
och vi kom hem cyklandes tillslut o nu sitter jag o dricker vatten..



Ska sova nu. Ska bli skönt :P natti natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0