Slöa latmaskar

 
Jag, Isabelle och Tessie posar i camen..



Gick både på torget och nere vid hamnen vid hamnbodarna och
kI måndags åkte jag hem från norrköping, och jag tog med mig
mina kusiner Tessie och Isabelle. Vi började med att storhandla
när vi kom till Vagnhärad. Vi handlade mat för en hel vecka!!
Men med vår packning (som var enorm) och våra matkassar
såg vi ut som 3 tjejer från simpel life.. haha Sen när sen
bussen kom, såg busschauffören med stora ögon på oss
och frågade oss om vi hade varit borta i två månader??
 
Vi bara garvade och gick in.. Sen gick vi hem och badade och solade
vid poolen. Issa var först i o sen kom Tessie i. Och tillomed jag!! helt
ortoligt!! haha :D men eftersom det blåste så gick vi in och lagade mat.
och sen var det bara datorn som gällde för oss alla tre..

Men det är det mesta vi gjort här :S alltså ätit.... sovit.... datorn... ätit ...
sovit.. sovit..och datorn... lite tv också!! men efter 10 minuter med den på
ligger vi och sover!!!! Vi skulle se ett program igår , men vi alla somnade
innan 20:00 sen vaknade jag.. Var lite förbannad på att jag somnat så tidigt
o nu vaknade så tidigt på morgonen.. Sen vaknade Tessie och Isabelle också.
Jag kollade klockan och skrek ut att kl bara var 22:00!!! Alla blev lika förvånade!!!!
Vi var så inställda på att kl typ var 5-6 påmorgonen.. men men.. det gick inte så
bra att somna så Issa gick ut och sprang och sen jag satte mig vid datorn.
Medans Tessie låg och halv sov. Slutade med att jag duchade kl 3
på natten och somnade med en massa handukar virrat om mig.


Men idag bröt vi trenden!!! Vi gick ut och Shoppade i Trosa.
kollade på allt. Sen köpte vi godis remmar o gick och mumsade
på.Sen var det bara att leta fram en resturang. Det blev en pizza
resurang. Issa och Tessie skulle dela på en "Calcone special tefat".
Men när de sedan beställde sa pizzabagaren att då skulle det kosta
15 kronor extra men att det inte skulle gå att dela o att det skulle
bara få en tallrik. Vi fattade noll!!!! Så vid log snällt och sen satte
vi oss väntade o sen kom min pizza. Men så Tessie och Issas mat.
En "Calcone special tefat". På en tallrik.. helt odelad.. Vi satt helt
förstummade. Drev dom med oss?? Skulle vi inte få nån till tallrik??
Och vad betalade dom 15 kroner för???? haha Men som hämd åt
vi typ av hela deras salladsbord med mackor, pizza sallad och en
massa fefferonis :D Hämden är ljuv, och så blev dom lite sura när
vi gång på gång sa -"Vi vill ha gratis vatten!!" Sen satt vi där aslänge '
också!! Efter det gick vi ut och fick nästan ett helt klädställ över oss!! :S

Skulle handla smör och schampoo och diskmedel innan vi
kom hem. Men när vi sedan kom ut affären hade vi handlat Jouice,
Mjölk, Ajax, scampoo och balsam, flugsmälare, skjöljmedel
och vax till vaxning. Så imorn måste jag o Tessie åka in igen
imorgonen och handla vad vi egentligen skulle.

Men nu sitter vi och tittar på Projekt Runway och äter glass :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0