vilken dag

Idag har varit en sån där dag man bara inte orkar med. Vi
sov ju vissligen länge (ialla fall jag) *skäms*...men inte
stackars Emmi som gick upp tidigt o joggade. Måste
erkänna att jag är riktigt imponerad :D fattar inte hur
hon orkar men vet att hon har en enorm kämpar glöd :D
´
Men dagen blev inte världens bästa för nån av oss.. Vårt enda
mål idag var att komma till Trosa o ta lite foton.. sitta vid hamnen..
o shoppa lite i affären.. Men det hela började med att missa bussar
o inse att vi inte hade cyklar. Men vi kom sen till Trosa o åt lite
glass och gick runt o tittade. Jag försöker glömma allt annat nu
o fokusera framåt. Men jag försöker också glömma vissa killar....

Vilket inte går så jätte bra.. När jag allra minst vill ha den
personen där så finns han där.. NICE!! När vi kom hem blev
det inte bättre.. Emmis blogg strular sig o calendern vägrar
visa sig eftersom den leker "kurragömma" o fattar inte att
vi inte vill vara med att leka!!! Och sen har allt rullat på att
visa oss att det inte är våran dag.. framför allt inte emmis.
Inte konstigt att hon o jag har fått psyk ryck på datorn!!.
Nu har vi iallafall tittat på film så det har lugnat net mig lite.
Men Emmis mobil har också börjat nån psyk lek, så den
fungerar inte så bra.

Vi kom yss på att vi glömmt att äta.. SMART!! inte så ovanligt,
men det kan ju va bra att komma på det innan kl är halv tolv
på natten.. Men nu ska vi ialla fall se en film till o sen sova bort
den är irriterande dagen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0