plattång





Letare i timmar efter en plattång på internet. Hittade en jätte bra...
men den fanns ingenstans :S asså hur kan de finnas en plattång som
man inte ens kan köpa...??? Tillslut hitta jag den. På en norsk sida...
då gav jag upp!! Men så hitta jag den här. Jag är nöjd iallafall.

En är super bra och har allt en plattång behöver ha...




Specifikationer

 Elektroniska värmeelement ger snabb uppvärmning: ca. 30 sec.
 Hög stylingtemperatur: 200°  Inställningsbar värme i 15 steg,
från 130 - 200°C (5°C steg)  NanoGlide Ceramic-plattor ger ultimat
hårskydd.  Patenterade flytande plattor för ett jämnt och kontrollerat
tryck över håret.  Ion-shine system.  Extra stor LCD display.
 Minnesfunktion.Avkylningsfunktion.  Stänger av sig automatiskt
efter 30 min. Kall top för enkelhet och säkerhet vid användning.
Sladd: 2 meter med roterbart sladdfäste. Färg: Svart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0