Våren checkar in

Nu är entligen våren här!! och den är riktig välkommen!! Är så sjukt
trött på all snö och kyla att jag snart flyttar till nått tropiskt land!! Men
nu får jag lägga ner dom planerna för Sverige börjar sitt förspel. Snart
är sommaren här!! Som vanligt kommer våren med både negativa och
positiva saker.. Alla äckliga och vidriga insekter börjar också känna av
solens sköna strålar och bara MÅSTE visa sig. Känner mig inte direkt
lycklig av att se dom igen. Jag tycker mer vi kan flytta alla äckliga små
kryp till ett eget land långt bort från Sverige och att de sedan behöver
uppehållstillstånd om de ska va här.

I helgen grillade Jag, Hanna, Linus och Harri. Det var riktigt mysigt
och ett perfekt sätt att välkommna våren. Senare på kvällen var det
bara jag o hanna o linus kvar och vi hyrde film och hade det kul. det
var en av dom knäpaste men absolut bästa filmer jag har sett. lööööw
johnny depp. fast han är inte så superhet flintskallig... märkte jag.

Dan efter så ringde Emma och vi gick på stan. Vi hittade en massa coola
prylar och Emma shoppade loss rejält!! Vi hittade bland annat doft ljus med
lakris doft och karamell doft plus en massa andra hundra dofter. En annan
rolig grej vi hittade var en sak som man stoppar in i ett väggutag som tar
död på insekter genom ljudvågor.. MÅSTE KÖPAS!! Åkte senare på dagen
hem till girlzen bastholm och myste där med film. blev filmer hairspray.
Filmer har ingen handling men är man med rätt folk är den kul.

Igår åkte jag till Jennifer eftersom jag och Jen skulle bli målade till tigrar..
Emmi ska nämligen måla kändisars barn imorn på vildmarkshotellet och
hon vill tränna upp sig lite mer. kan bara säga att jag blev en supersnygg
tiger!! Emmi du är ett proffs =D sen blev vi också så sugna på nått gott att
äta att jag och Jennifer gick till macken med ansiktet målat som en tiger..

såg ganska sjukt ut. men blir man godis sugen så blir man!! Idag var Emmi
och jag på Ikea. Vi hittade både de ena och det andra. Hittade också doftljus
som doftade bullar, bryllepudding och kladkaka.. jag tror att jag måste köpa
nått sånt. hittade en matta som skulle passa perfekt in i köket. kollade också
på lampor och pärmar.Finns en massa fint som man vill ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0