2 dagar kvar till jul

Dagarna har gått så sjukt snabbt

Har varit hos Ellie sen i onsdags och vi har flummat oss som vanligt
även om vi har varit lite små låga. Vi har varit i Nyköping och kollat
lite julklappar. Jag hittade värdens största tv dosa. Skulle behövt den
så jag inte tappar bort den. haha :P

I förgår träffade jag Kalle som jag inte sett på jättelänge!! Var så kul
att få träffa honom igen. Vi åkte till Sille och åt fransk hot dog. Eller inte
jag. Jag äter inte korv och hamburgarna var slut så för mig blev det bara
Coca cola. Men Ellie och Kalle åt. Fast jag fick kexchocklad av en generös
Kalle... Sen åkte jag och Ellie hem och myste hemma. Varit så mysigt att
vara hos Ellie. Min katt Gucci har också storm trivts.♥

I natt sov jag hos farmor och i morse tog vi sovmorgon bestämmde
vi oss. Var så mysigt att få en stor frukost på morgonen med halv
grape, ägg och fil och musli (med lite extra bland annat casewnötter)
om man inte vill ha det finns det 6 olika flingor.

Senare på dagen ringde Ellie och vi åkte till Kalle och så jag fick kolla
hur nya huset såg ut. Jag kommer ju inte så ofta hit så jag ligger ju lite
efter känner jag. Fick också träffa lilla Clara som är Kalle och Nettans
dotter. Hon är ett och ett halvt år och är sjukt söt och inte det minsta
blyg. Fick mig en kram redan vid dörren och lilla Clara visade mig runt
i hela undervåningen. Och Kalle visade mig övervåningen och källaren.

Han har byggt mycket själv och har mycket project på gång. I sovrummet
har dom en dusch med radio ångbastu och massage. Hur coolt är inte det?
:P Så kul att se hur de hade det!!



Skulle också behöva en sån här hemma...



Sen åkte jag och Ellie till mira och käkade pizza. Behöver jag
säga att det var evigheter sen jag var där? Men allt var sig likt
fast räven (christian) såg lite sliten ut. haha :P Vi släpade oss till
Ica för affärena på torget hade stängt. Var tvungen till att fixa ett
julkort till farsan. Hittade ETT julkort som var kvar. Vet att jag är
sent ute men ett julkort kvar? ja ja det var bara att det lyxkortet
som kostade 20 spänn!! jag har blivit enormt snål..men som han
har betett sig ska han vara glad att han får någonting alls.

Så jag tycket att han får bli glad för kortet. Åkte också till
Ellie och hämtade mitt silver schampoo och silver balsam.


fick både silver shampoo och silver balsam av ellie.
Hon har färgat håret brunt så hon behöver dom inte längre..



Hemma hos farmor har hon gjort färdig kolan och gjort i ordning för knäcken
och färgat mandel massan. Imorn är det jul hos farmor och vi alla barnbarn,
jag och mina brorsor Martin och Philip, och kusinerna Elin , Erik, Edwin, Gaston,
Alexander och Filippa. Vi gör julknäck och julgodis och har julklapps utdelning.
Vi äter också en massa gott och jag längtar redan till marängswishen.
Får lägga mig tidigt för alla kommer kl 10 imorn förmiddag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0