Några timmar kvar fram till år 2009

Nu görs det iordning för det stora partyt. Vi har ätit riktigt mycket och fet
mat på mcdonalds. Vi har också irrat runt inne på new yorket efter nått
snyggt till Ellie. och Ellie o Tomas köpte lite mer dricka på systemet eftersom
de tjuvstartade igår. Jag fick också hälsa på min snygga väktare då :P haha

På bussen hem blev Ellinor och Tomas föreldrar. Nått berusat killgäng trodde
jag var dotter till Ellie och Tomas(!) Trodde först att de drev men när det visade '
sig att det inte var så började vi garva. Vissa kan nog inte se speciellt bra med
alcohol i kroppen.  Men nu är vi hemma och klär om. Här ska det fixas med smink
för oss brudar. Jag har till och med satt på lösögonfransar och känner 'mig superfin :P

Ska fixa Ellies frisyr och klippa Tomas hår. Så hinner inte
sitta här. Så jag såger det nu på en gång: Gott nytt år!! 2009!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0