Mellandagsrea


ja nu har julen varit med all julmat och alla julklappar. Märker när
man blir äldre så handlar man många julklappar till sig själv. Men
ska titta nu på mellandags rean till mamma, pappa och jonathan.



men på juldagen kom iallafall min underbara Ellie. och sen på
kvällen gick vi och partade hemma hos Petra och John. blev ett
helt gäng. Vi kom inte in på palace, Otten eller Hugo. Så det fick
bli Black & Lion. (hur det nu stavas) Fick med mig ett fint glas till
Emma också. Sen kom Davve och han fixade taxi hem.

Idag var vi på mellandags rean och tittade lite. Hittade små
fynd. Men nu behöver jag inget mer. Ska lägga pengar på
Gucci´s kastrering och bonniers trafikskola.


 


Idag kom också Tomas ifrån skåne upp hit och imorn går vi
alla till stan igen i jakt om att hitta en vinterjacka till Tomas.
Vi hoppas att min Tessie också kommer med..♥

Imorn åker jag också upp med Ellie och Tomas upp till Trosa
tills vi tre åker ner den 30:e. för då är det nyårsfest i Norrköping..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0