Britney, Vad hände?

Om och om igen läser man om Britney spears.... Allt började så lyckligt
och hon blev snabbt en av de snyggaste och mest kända framgångsrika
superstjärna. Men sen gick allt över styr. Och visst blev alla lite smått
förvånade över att hon rakade av sig allt hår. Men ärligt talat....

Så superförvånade var vi ju inte. Det syntes på lång väg att hon mådde
dåligt. Och när håret var borta förstog alla hur pass psykist dåligt hon
måste må. Inte så konstigt med tanke på det liv hon lever. Det skrevs
i alla tidningar om hur dålig människa hon var när hon gick barfota in på
en offentlig toalett... Det har skrivits om hennes liv, hennes festande,
hennes man som sen blev hennes ex. Även om hans liv och ex...

Det skrivs om hennes familj, hennes matvanor, hennes kädstil.
Och nu skrivs det mycket om hennes barn och hur hon tar hand
om dom och att hon är en superdålig mamma... Är det konsitgt
att människan går på droger och sprit? Varje felsteg hon gör
hamnar i media och förstoras upp hundra gånger värre!!

Om jag är på fest och gör bort mig så har de flesta glömt det dagen efter.
Men här blir sitvationen omgjord så att det blir en saftig berättelse så att
sen hela jordens befolkning ska veta om det och snacka om det dagen efter.

Jag tycker inte alls att Britney ska få behålla barnen i det tillstånd hon
befinner sig i just nu. Men Kevin är inte heller rätt person... Nu kommer
Lillsyrran och ska bli mamma hon med!! Är det ett skämt!!????

Jag tycker faktist synd om Britney. Jag lider faktist. Själv skulle jag inte
klara av det hon går igenom just nu.. Men Britney var är dina vänner??
Vet att man får tåla mycket skit som vän i sånna här sitvationer. Men
Emmi, Stephie, Jennifer, Ellie, Petra, Emma, Tessie Isabelle, Sophie...
m.m m.m. Ni kommer aldrig bli av med mig. Glöm det!! Ni kan skrika åt
mig att jag ska dra åt helvete!! Jag kommer endå stå kvar och inte röra
mig ur fläcken. Inte ens tveka om det!!!! Jag lämnar er aldrig. Älskar er.








Hoppas allt löser sig för Britney och hennes familj.
Jag vet faktist inte hur det kommer att sluta....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0