Going home

Idag åker jag hem igen för att fixa orning på det sista. Ska slänga det
sista ner i kartongerna. Är så sjukt trött på att packa!! Man ska packa
ner allt i samma. Skriva vad som är i.. Packa så att det inte blir för tungt..

Orka tänka när man vill ha det gjort så snabbt som möjligt. Orka ens
att packa över huvud taget!! Känns som om jag vill lämna resten i ren
protest. Slänga skiten. Då slipper jag packa. Men jag är fattig. och jag
behöver mina saker tragiskt nog. Så det får bli att packa endå.. *suck*
Har börjat få lite halv ont i halsen också. Blääää

Ska strax laga mat. Ska fixa till en riktig god middag =P Är lite små
hungrig.. eller hungrig är jag väl inte. Mer sugen på att äta något..

Här hemma hos mamma är det full bak. Hon bakar muffings, bullar och
bröd... Vet inte vad som har flugit i henne. Hon har inte bakat sen jag
var typ 6 år. Men nu 15 år senare är hon på hugget igen!! Det var när
Magnus köpte en våg för en vecka sen som det har börjat hända grejer.





Jag har frågat om det är nått nyårslöfte men har fått nej där. Men nu är
mammsingen inställd på att gå ner i vikt. Hon ska baka grejer för att äta
det. Hon ska alltså jobba för att förtjäna att äta det. Jag måste säga att
jag är mycket imponerad. Jonathan är lika impad han. Men mamma och
jag har kommit överäns. Hon ska gå ner och jag ska gå upp lite.
Har lite för lågt BMI 17,7 just nu. Ska få upp det lite.

Själv är jag bara sugen på popcorn!! illa nog har jag inte ens råd att
köpa popcorn för 10 spänn. Måste sammla ihop pengar till min tågbiljett..

Får nöja mig med maten. och sen när jag kommer hem blir det endå
knappt nån mat. Får leva lite snållt till den sista.. Men man överlever.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0