Halvt urkastad ur bilen...

Idag blev jag glad. Jag hade fått pengar in på mitt konto =P
Var bara att vänta på bussen som skulle ta mig in till affären.
3 timmar att vänta. suck. Snaaart slipper jag den här skiten..
Men så kommer värdens underbara brorsa o behöver fixa ett par
saker inne i Trosa och hämta min andra underbara brorsa Philip.
Så jag fick skjuts in till vad man nu knappt kan kalla "stan".
Köpte mat för min sista vecka här. Snålade rejält med pengarna
men köpte iallafall mina efterlängtade popcorn...

Sen kom jag hem o så kom Ellie och vi drog in till Krilles och åt.
Grymt gott med hamburgare när man är riktigt hungrig... Ellie såg
så grymt söt ut i sina jobbar byxor, mössa och sina gummistövlar..
Ingen annan än Ellie kan se så otroligt söt ut. Sen åkte vi hem till
Ellie och tittade på Let´s dance men missade halva eftersom vi
behövdes nån annanstans. Ellies jobbar polare behövde skjuts hem.

Vi åkte till Mira och jag bytte plats till baksätet. Jag hann in med ena
foten.. Men när andra foten var i marken kördes bilen iväg.. Jag höll på
att trilla ur. Halva jag var utanför bilen.... Ellie saktade ner o jag kunde
ta mig in.... Stackars Ellies jobbar kompis såg helt förskräckt ut medans
Ellie och jag började asgarva. Visst det kunde slutat riktigt illa. Men fan
va kul det måste ha sett ut. hahaha. Undrar vad dom täckte på pizzerian..

Sen drog vi hem till mig och pillade lite vid datorn... Finns ganska skumt
men roliga folk ute på nätet. Eller så är det bara vi som är skumma..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0