Mobiltelefon i all ära!!


anger amendment
Nu är jag arg!! Jag skrev ett jätte bra inlägg men självklart ska jag råka
radera allt. Ja det är bara att säga att allt är som vanligt.. Men nu har jag
tagit några klunkar coca cola och är på G igen... Till den som uppfann coca
cola vill jag skäcka min djupa tacksamhet!! Du vet verkligen vad folk behöver
i svåra stunder. Skulle vilja hälla cola över datorn med!! Jag vill ha min hämd.
Men eftersom jag behöver datorn imorn med så får jag hitta på nått annat...


"Ett gott skratt förlänger livet"
Har snackat mycket i mobiltelefonen idag med Jennifer. Vi snackade i över
5 timmar!! Girl Talk.. Det är mitt sätt att umgås med mina vänner just nu..
Via telefoni.. Har suttit vid datorn och haft Jen på högtalarn och snackat.



Men jag har fått lite frisk luft i mig iallafall. Plöstligt hör jag hur Glassbilen
kommer!! Det är så när man bor här på landet och det inte finns någon affär
så långt ögat når så är det ett riktigt lyckligt ögonblick när glassbilen kommer.
Så idag unnade jag mig lite lyx. Hade med mig Jennifer via mobilen såklart!!

Men när jag skulle betala så frågar hon om glassen är god... Jag försöker
då förklara att jag inte alls äter glassen utan att jag betalar. Då börjar glass-
bilschauffören asgarva!!Det är kul att man gör nån lycklig... och brukar man
i nte säga att man förlänger livet varje gång man skrattar? Kan ju vara så
att han nu lever 10 minuter längre än vad han skulle ha gjort innan...



Då har ju faktist Jennifer gjort en riktig bra förtjänst. Hmm.. om det
nu är så vet jag en som kommer leva riktigt länge o det är Stephie!!
Människan garvar var tionde minut och garvar minst en halvtimma!!
Du lär ju leva minst 200 är längre än oss andra..

Regeln och testet mot vuxenvärlden

Jag snackade med Jennifer om min panik att bli vuxen.. När blir man
vuxen? När man blir med barn? Kommer jag någonsin att växa upp...

Jennifer började då förklara om filmen "28 dagar". Där är det en kvinna
som kommer in på rehab och när hon kommer ut därifrån så har de en
regel. Först så skaffar man sig en blomma. Lyckas man hålla den vid liv
i ett år så är man redo att skaffa sig ett husdjur. Mår djuret bra och är vid
liv... DÅ kan man skaffa ett förhållande... Jag sa till Jennifer att Hon och
jag måste skaffa oss en varsinn blomma!!

Men Jennifer utbrister att hon Köpt blommor och att de bara dör!!!!
Det blir tyst i telefonen.... *Jag kollar på mina blommor i fönstret..*

Jag pratar med låg och tyst röst och erkänner att mina blommor är helt döda.....


Jag vill ha en ny blomma i inflyttningspresent...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0