Vågar jag...

Vaknade ur min dröm och stallde mig vid min spegel. Mina senaste
drömmar har vekligen fått mig att tänka anorlunda. Vet jag ens vem
jag själv är längre.. En spegelbild säger inte allt som finns där inuti.

Kommer jag våga öppna mig för dig? När jag knappt vågar öpnna mig för
mig själv. Och hur kommer det bli då? Kommer jag bli som alla andra..

sluta med att jag helt sårad hamnar med en otrolig smärta i hjärtat.
Vågar jag ge dig chansen att krossa mig totallt... När du tar mig i dina
armar lämnar jag halva mig åt dig. Jag blir halv utan dig. Men man
säger att kärleken slår allting. Men hur vet vi att vi har det? Ska jag
bara kasta mig ut och sen se hur hårt jag faller.....? Kanske faller
jag inte alls. Men det är nånting man inte vet förrens efteråt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0