Glass dag och grillning

Skönt med fint väder igen :) Idag åkte brorsan ner till mantorp
för att kolla på bilar. Så jag har passat på att spendera min dag
med min underbara Ellie och hennes pojkvän Tomas. Jag och Ellie
och Maja åkte ner till hamnen och tog en glass. Ääääälskar det glass
stället. Glassen "chockladdröm" slår alla glassar i världen. Inte ens
Halvars slår det stället. Sen kollade vi i sjöbodarna... fina grejer det!!




Senare åkte Ellie jag och Tomas till Ellies mamma och grillade.
matte och johanna var även där och jag fick se deras underbart gulliga
tvillingar. Sötare barn finns inte. Små småttingarna fyller 1 år på lördag.

Lilla Felicia kunde inte ens titta på Tomas utan att gråta. Han såg nog
lite läskig ut i sina solbrillor och keps... i slutet kunde hon iallafall ta
en kaka ur hans hand men närmare än så verkade farligt. Hela gänget
utan jag och Ellie kämpade hårt med att få en bra bild på tvillingarna
(födelsedagsbild i tidningen). Men det var tufft. De kröp typ åt alla möjliga
 håll. Ingen av dom verkade det minsta intresserad att vara med på bild.
och när den ena fastnade på fotot hade den andra försvunnit åt ett annat håll.

Nu sitter vi här hos Ellie och ser på film. Ska strax sova så får Ellie
och Tomas mysa lite tyst... Imorn kommer brorsan hem så får se
om han hör av sig på dagen eller på kvällen... natti<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0