Lonley

Nu är allt tillbaka igen. Den här gången hann jag inte ens reagera.
Känner mig mer ensam i det än någonsin. Fast det kan vara skönt
också. Ingen som kontrolerar en.. Kilorna har bara rasat. och det
börjar synas. men jag har bara en tanke i huuvet. och det har inget
med mat att göra. jag har varit väldigt seg på att uppdatera på den
här sidan. Går igenom en jobbig tid just nu och vill inte skriva ner
allting här. Men jag ska försöka att bli lite bättre på att skriva.

Har varit så sjukt trött både idag och igår. Kan inte längre se bra.
Allt är bara suddigt... Igår kunde jag inte ens se på tv för jag såg
inte texten under och jag kunde inte focusera på vad de sa på tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0