hänt sen sist

Mycket som har hänt den sista tiden. I Onsdags var jag och Emma på Wasa.
Vi var inte där så länge men vi hann få en varsin drink av Jon-Erik och stå på
balkongen och snacka en stund. Dan efter åkte Emma på kryssning och jag fick
vara kattvakt till värdens sötaste katter. # vuxna och tre små katt bäbisar.

Följde med Jennifer och hennes familj till Ingelsta där vi desperat letade
från den ena butiken till den andra efter en bra TV apparat UTAN inbyggd
dvd. Efter många timmars letande hittade vi till slut en bra TV.

Efter det åkte jag hem till kisse missarna och såg till att allt såg bra ut där.
Senare på kvällen åkte jag och Erik till stan för att hitta nått att göra. Det
slutade med att vi spellade billjard. Måste säga att jag är värd sämst på det
och Jon- Erik är riktigt bra!! Det var riktigt pinsamt att köra. Sen blev det spel
i Vegas maskinerna. Riktigt kul. Känndes som om man satt på finlandsfärgan
eller nått... Sen blev jag bjuden på resturang. Riktigt mysigt.

i fredags ägnade Jag, Jennifer och Jon-Erik dagen med att spela minigolf.
Vilket var riktigt dramatiskt!! Men senare spelade vi även billjard. Folk hade
nog ett riktigt gott skratt när de såg mig och Jennifer FÖRSÖKA spränga.
haha =D Men vi hade iallafall jätte roligt.

I lördags var det dags att träffa gammla arbetsgänget igen. Vi åt
tacos och sen fortsatte kvällen längre upp i studentlägenheten med
fest. Emmi kom en liten snabbis innan hon sen försvann igen. Men vi
övriga fortsatte sen kvällen på värdens bar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0