Sol och bad

I Lördags var jag med Tessie Isabelle och Sophie. Sen på kvällen följde
Tessie med mig hem och sov över. Vi var supertrötta efter Sophies min
och Tessies långa promenad. Och av andra orsker.. På morgonen efter
att vi sett tempen där ute så bestämde vi oss för att bada. Vi vandrade
iväg till Himpa men såg att det var stängt så det fick bli Centralbadet.



Det var super skönt. och riktigt kul. Älskar dig sötis!! <3<3<3

Efter det spelade jag och Stoffe mini Golf. Jag förlorade, men jag får
väl skylla på min huvudvärk och att jag inte mådde så bra. Igår åkte
jag och Emmi till stan och vi vandrade runt i Myrorna. Jag ska åka dit
sen när jag får pengar. Vilka fynd man kan göra!! Och sen senare på
kvällen såg vi på film med popcorn saft och majskolvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0