BB nästa?!

Igår var jag hos mina kusiner och grattade min älskade
Isabelle ♥ Igår blev hon 17 år. I 17 år har hon förgjyllt
mina dagar genom att existera. Älskar dig!! ♥

Sen när jag kom hem mådde jag lika illa som vanligt. Har mått
väldigt illa och yr de två senaste veckorna. och igår började jag
summera allt. Illamående, alltid hungrig den seaste tiden. (kan äta
hur mycket som helst!!) magen som har blivit superhård och svullen.

och de intima grejerna vill jag inte gå in på. Men jag blev livrädd
igår när jag tänkte på vad som kunde vara orsaken. Så jag har
varit på sjukhuset och yrat runt och sen varit på ungdoms-
-motagningen. Har alltid trott jag varit för gammal för det
stället men det är tydligen upp till 25 år. Tack o lov för det!!

Men det var falskt alarm. Jag är inte gravid. Eller svaret
visar negativt än så länge... vad det nu ska betyda..

Falskt Alarm




Lämnade sen in en massa papper på stan sen till ekonomiskt bistånd.
Har inte fått jobb än. Men börjar jobba sen efter nyår. Så jag får se
om jag hittar jobb ny till december annars blir det lite småledigt innan
jobbstarten. Så nu sitter jag inne i pappas företag och lånar datorn lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0