Efterfest på Deli

Igår festade jag med Tessie och Kim. Vi hade förfest hemma hos mig.
Kim hade med sig typ nån vinflaska. Den såg jätte god ut. Men jag har
aldrig smakat nått vidrigare. Får kvälivningar bara att tänka på smaken.





Vi gjorde i ett desperat försök att blanda i apelsin marmelad i den.
Det gjorde smaken lite bättre men det var fortfarande inte drick bart!!
Ren vodka smakar mycket bättre!! Vi sjöng lite kareoke och hade kul.
Sen drog vi till Hugo och till Otten. Vi såg till att få stämplar så vi kunde
springa där emellan. Jag hade superkul!! =) Efter det hade vi efterfest
på Deli. VIP :P och så blev vi bjudna på en massa drinkar.

Nu har jag iallafall dansat på bordet i en bar =P Till slut kom vid
hem vid halv sju tiden på morgonen och då hade vi också fått med
oss folk. Kan väl inte säga annat än att morgonen i morse var seg.
Blev inte heller bättre av att Robin var super pigg och försökte
pigga upp oss andra. Så nu är jag seeeeg. Blir en lugn lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0