Halloween-Helgen

Fredag:

Halloween var i helgen. Och självklart klädde jag ut mig i år ;)
I fredags var jag och festade med Tessie, Kim och Carro.

Det var inte tänkt från början att vi skulle klä ut oss men sen när
Kim och Carro skulle klä ut sig till sexiga sjuksjöterskor ville jag och
Tessie också klä ut oss. Vi kollade ut i leksaksbutiken i sista minuten
för att hitta nått bra. Till slut bestämde vi oss för att vara djävular.

Vi var på förfest i smedby och där hade festen börjat i full gång. Alla
hade sjukt mycket dricka med sig. Där på plats fanns bl.a Zorro och
mussepigg. Senare drog vi in till Otten. Där i kön försvann min gaffel
spårlöst och på nått sätt hade övens Tessies batteri försvunnit från
hennes horn???? Men det var inget vi orkade bry oss om. Det var ju
fest!! Det var också den kvällen min väska försvann.


Lördag:

Lördagen bestog mest av att leta efter väskan. När jag till slut inte
hittade den började jag och Tessie undra om jag hade glömt den på
otten.. Men senare kom vi på att vi hade ju kommit hem med taxi.

Då kom vi fram till den enda vettiga förklaringen att jag hade
glömt väskan i taxin. Den teorin höll vi fast i!! tills jag kom på:
 "hur kom vi in genom dörren??" Med nyckeln så klart.

Men var fan var min nyckel? Ja den hade jag ju öppnat dörren
med och lagt i väskan.. Men var var min väska egentligen??

Vi letade igenom hela lägenheten. i varje garderob och skåp, i ugnen,
i kylskåpet, i kattlådan, bakom bokhyllan. Men ingenstanns fanns den.

Det var bara att inse. Min väska var helt enkelt inte i lägenheten. och inte
heller min nyckel. Det var det skummaste och sjukaste vi varit med om.

Men det fanns ingen idé att sura. Jag skulle ju ut till otten igen med Carro.
Jag hade ju lovat henne och jag kunde ju inte backa ut nu. Det vore taskit
mot henne. (fast var tvungen att leta upp ett gammalt pass för jag hade
ju inget ID-kort nu..) Så på kvällen gick jag till Carro och förfestade och
sen kom även Emmi. Vi hade jättekul!! Emmi hade den coolaste utstyrsen
och var en tandkrämstub!! slå den om ni kan!! :P Jag var återigen en djävul.

och jag hade jävligt kul :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0