Keep ya head up!!

Läste det idag på ett klotter. Behövde på nått sätt höra det :)
Det är bara att blicka framåt och göra det bästa av sitvationen.

Tack till bästa polismannen i världen!! Han spärrade inte bara
allt utan fick också upp mitt humör och humor. Det kunde ju lixom
ha varit så mycket värre och när man får veta hur allvarligt andra
har haft det får mig att inse att det var inte alls så farligt.

Tack för hjälpen Tessie!! Du har hjälpt mig så otroligt mycket
med det här. Tänkt mycket på dig idag<3 Du är det finnaste en
människa nånsin kan få!! Jag är så glad att du är min kusin och
min bästa vän.<3 Tack också till dig Emmi som också hjälpt mig
så mycket. :) vad skulle jag göra utan dig? Love yá!!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0