Rosenström på Otten

Det är väl kanske inte en nyhet att jag är seg idag igen. Mina skor
gick sönder så jag fick hitta en nödlösning med hårspännen. Man kan
ju inte sura för ett par skor när Björn Rosenström är i stan!! haha.

Fixade en plats längst fram. Hittade ochså Petra mot slutet och slet fram
henne. Om det var någon som skulle stå där framme med mig och skrika
med i låtarna med mig så är det ju Petra och john!! Kan säga att det var
värsta draget där borta. Har blåmärken över hela benen och på magen.
Stog ju mot räcket och klämdes flera gånger. Men sånt märker man inte
när man är full och glad!! :P Skulle blivit mycket mer klämd om inte John
hade stått där och puttat bort en massa folk som klämde in oss. Tusen tack!!

Orkade inte gå hem. skulle aldrig klarat att komma hem. Var så
sjukt trött. Hade ju bara sovit två timmar natten innan Speciellt inte
med mina trasiga skor. Så jag sov över hos Petra och John. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0